Bine ai venit, Vizitator
Username: Password: Amintește-mă

SUBIECT: Teoria inteligentelor multiple

Teoria inteligentelor multiple 25 Oct 2015 08:19 #194

Ne dam seama de valoarea formativa a unei lectii, dupa ponderea inteligentelor multiple solicitate. Pana nu demult, la clasele I-IV au existat manuale scolare de tipul : MATEMATICA, LIMBA ROMANA, etc., iar obiectivele lectiilor erau formulate doar in functie de materia respectiva. Invatamantul actual este centrat pe competente si de aceea manualele se numesc acum "Matematica si explorarea mediului", "Comunicare in limba romana", "Muzica si miscare", etc. In cadrul lectiilor sunt "acoperite" mai multe arii curicculare si activitatile desfasurate cu elevii solicita un numar mai mare de inteligente multiple. Astfel, Teoria lui H. Gardner isi gaseste aplicabilitatea mai mult ca oricand in procesul instrctiv-educativ la clasele mici si nu numai!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Moderatori: Andronic Răzvan
Time to create page: 0.055 seconds